Babafelszerelés

Üdvözöljük!

Gyakran Ismételt Kérdések:


 

Kedves Érdeklődő!

Ezen az oldalon csokorba szedtünk néhány kérdést, amelyek viszonylag gyakran felmerülnek a saját gyártású termékeinkről, és egy-két általános szállítási és fizetési kérdésre is választ találsz, azonban az itt nem szereplő kérdésekre is bármikor szívesen válaszolunk, a 06202222190, és a 06707740394 telefonszámokon.

  

- Melyik jobb? A tönköly vagy a mikrogyöngy kismamapárna?
-
Melyik jobb? A standard, vagy a premium kismamapárna?
-
Van-e az ágyneműknek külön huzata?
-
Melyik a célszerűbb? A kispaplan, vagy a nagypaplan?
-
Hogyan rendelhetek?
-
Mire figyeljek a megrendelés kitöltésénél?
- Lehet telefonon rendelni?
-
Hogy jutok hozzá a termékhez?
-
Hol, és mikor lehet személyesen átvenni a terméket?
-
Hogyan fizethetek?
-
Mennyi idő alatt készül el a rendelésem?
- Nem kaptam áfás számlát, a csomagban. Miért, és mi a teendő?
-
Mikor tudom személyesen megtekinteni a termékeket?
-
A baldachinos ágynemű szettnek részét képezi a baldachinvas?
-
Nem túl merev a pamut vászon egy bébi ágyneműhöz?
-
Nem túl vékony a takaró?
-
Hogyan és hány fokon lehet tisztítani a pamut termékeket?
-
Mi történik a rendelésem után?

  

 

- Melyik jobb? A tönköly vagy a mikrogyöngy kismamapárna?

Erre a kérdésre mindenkinek magának kell megtalálni a megfelelő választ, ugyanis magát a funkciót tekintve mindkettő ugyanazt nyújtja.
 
Pihenéshez és etetéshez is mindkettő tökéltesen megfelel.

A fő különbbség abban rejlik, hogy míg a mikrogyöngy /hivatalos nevén polisztirol gyöngy/ magyarul a mindenki által ismert hungarocell - persze nem táblában, hanem kicsi golyócska formában - voltaképpen egy emberre nézve teljesen semleges hatású műanyag, addig a pelyva a bio tönkölybúza lehántolt (a magot közvetlenül védő) része, egy természetes dolog. Sőt azontúl, hogy természetes, még bio is.

A következő jelentős különbség is ebből következik. A hungarocellről köztudott, hogy nagyon könnyű. Egy párna esetén kb. 80 dkg-ot nyom a huzatokkal együtt.
A tönköly töltetű párna 4 kiló felett van. Kb. 4,3 kiló. Tehát amikor választunk, érdemes mérlegelni, hogy hol fogjuk használni a párnát.

Ha szeretnénk, hogy a párna mobil legyen, és úgy tervezzük, hogy házon kívül is igénybe fogjuk venni a segítségét, akkor nyilván a mikrogyöngyös nagyobb szabadságot nyújt ebben.
Ha csak otthon fogjuk használni a párnát, és nagyon bio elkötelezettek vagyunk, akkor valószínűleg a tönkölyös a jobb választás.

Végül még egy információ a döntés megkönnyítéséhez. A tönköly pont 3200 forinttal kerül többe, mint a mikrogyöngyös, és prémium méretben tönkölyt már nem készítünk (csak külön kérésre), mert annak a súlya 7 kiló felett lenne, ami már meghaladja egy kismama átlagos teherbírását.

Vissza felülre, a kérdésekhez

 

- Melyik jobb? a standard, vagy a premium kismamapárna?

Sokan beleesnek abba a hibába, hogy a nagyobb méret biztos sokkal nagyobb kényelem is egyben. Lehet, hogy ez egy autónál így van, egy szoptatós párnánál azonban ez nem fedi a valóságot.

A párnáink saját tapasztalat alapján érték el a végleges formájukat és méretüket.
Eleinte a Babalino pihenő és szoptató párna több fazon alakításon esett át, hiszen napról napra használva pontosan láttuk, hogy mi az a használati mód, ahol még nem látja el tökéletesen az
adott
funkciót.

Tapasztalatok szerint még az átlagosnál magasabb kismamáknak is elegendő a normál 140 cm-es méret, hiszen ha figyelembe vesszük, hogy még egy 2 méteres embernek is maximum 1.2-1.3 méter a nyak-térd távolsága, akkor láthatjuk, hogy pihenéshez használva még ilyen extrém magasságnál is bőven kényelmes a párna. Szoptatásnál pedig a párna két végén levő kötözővel lehet beállítani a megfelelő hosszt.

A premium párna ikrek egyszerre szoptatásához, és nagyobb babák etetésére való, és kialakítására álljon itt egy kis magyarázat.
A prémium párnát akkor kezdtem alkalmazni, amikor az első kisfiunk még 16 hónapos korában is szopizott, és nem láttuk még, hogy hol lesz a vége. Akkoriban azért már ő is elég nagy volt, és mivel a párnához nagyon hozzászokott, és nekem is ez volt a legkényelmesebb szoptatási mód, elgondolkodtam egy nagyobb méreten, amin kényelmesen elfér.
Ez a párna alakult át időközben úgy, hogy az ikerbabák szoptatására is megoldást tudjunk kínálni.

Magyarországon elsőként kezdtünk ikerpárnát készíteni.
Sok ikres édesanya tapasztalatait, elbeszéléseit vettük figyelembe, amikor átalakítottuk a kisfiunknak készült nagyobb méretű párnánkat, úgy, hogy két babát egyszerre is kényelmesen lehessen szoptatni vele az első időtől fogva (hónalj tartásban).
Bár a párna a középső íven mérve 160 centiméter hosszú, máshogy ívelődik, mint a normál párna, és szélesebb is, ezért ez a többlet hosszúság eltűnik, és a szélességre helyeződik át a hangsúly.

Mindent összevetve tehát, téves az a következtetés, hogy ha valaki magasabb, vagy kényelmesebben szeretne pihenni, és újszülött babát etetni-szoptatni, akkor a nagyobb párna jobban beválik.

Vissza felülre, a kérdésekhez



- Van-e az ágyneműknek külön huzata?

A szettekben szereplő ágyneműk, nem külön paplan és huzat garnitúrák, hanem vliessel vannak töltve (mint a kabátban a vatelin), és kész takarónak, párnának stb-nek vannak elkészítve.
Huzatot külön lehet rendelni a paplanokhoz, és párnákhoz.

Vissza felülre, a kérdésekhez

 

- Melyik a célszerűbb? A kispaplan, vagy a nagypaplan?

Ha az első időkben tervezzük a hálózsák használatát, akkor érdemes a nagyobb paplant választani, mert ebben az esetben 3-4 éves korig is elkísérheti gyermekünket az ágyneműje.
Ha azonban kezdetektől takarót szeretne használni, akkor nem ajánlatos a nagy paplan, mert egy 50-55 centiméteres bébinek hatalmas a 135 centiméter hosszú takaró.

Vissza felülre, a kérdésekhez

 

- Hogyan rendelhetek?

Alapesetben automatikus rendszerben, itt a webáruházban tudsz rendelni. A rendelés menetéről részletes leírást találsz                   a  Szállítás és Vásárlási útmutató  menüpontunkban.

Rendelni egyéb módon is tudsz, bár jobban örülünk, ha használod a webáruház rendeléses rendszert, mert így a tévedés gyakorlatilag kizárható, és a Neked járó -kedvezményrendszeren belüli- jóváírás könnyebben követhető. 
 

A másodlagos rendelési módok:

Vissza felülre, a kérdésekhez

 

- Mire figyeljek a megrendelésnél?

Különösen ügyelj a szállítási mód, és a fizetési mód kiválasztására, a félreértések elkerülése miatt.
Minden egyéb kérés, kérdés is beírható ide.

Vissza felülre, a kérdésekhez

 

- Lehet telefonon rendelni?

Ha az automatikus webáruházi megrendelés Neked valamilyen okból nem szimpatikus, akkor természetesen lehet, bár ha éppen nem vagyunk számítógép közelben, hogy a rendelést rögtön adatbázisba tegyük, akkor a kérésünk az szokott lenni, hogy a telefonos megrendelés megerősítésére, és hogy a rendelésnek írásos formája is legyen, küldj egy e-mailben történő rendelés leadást is.

Vissza felülre, a kérdésekhez

 

- Hogy jutok hozzá a termékhez?

A termék átvétele megoldható személyesen, vagy otthonodba szállítja a Fáma futár csomagküldő szolgálata. Bővebben erről a Szállítás és Vásárlási útmutató  menüpontunkban olvashatsz.

Vissza felülre, a kérdésekhez

 


- Hol, és mikor lehet személyesen átvenni a terméket?

A termékeket a hét minden napján, a 1172 Bp. VIII. u. 17. címen lehet átvenni.
Minden esetben előzetes telefonos egyeztetés szükséges, mert a megadott cím nem egy bolt címe.

Vissza felülre, a kérdésekhez

 

- Hogyan fizethetek?

Fizetni készpénzzel, vagy utánvéttel lehet.
Készpénzzel személyesen tudsz fizetni a rendelés átvételekor, illetve utánvétes csomag esetén a csomag átvételekor.
Bővebben erről a
Szállítás és Vásárlási útmutató  menüpontunkban olvashatsz.

Vissza felülre, a kérdésekhez

 


- Mennyi idő alatt készül el a rendelésem?

Saját gyártású termék esetén a rendelés elkészülése nagyban függ a választott anyag mintájától.
Ha éppen raktáron van az adott termék (aminek viszonylag kicsi a valószínűsége, mivel megrendelésre dolgozunk), akkor akár 1-2 napon belül biztosítani tudjuk.
Ha a megrendelt szövetből van ugyan raktáron, de a kész terméket még szabni, varrni kell, akkor akár 3-8 nap is lehet a várakozás.
Ha raktáron sincs a szövet, és nagykerbe kell érte menni, esetleg várni, hogy a nagykerbe is beérkezzen, akkor nyolc napon túl is terjedhet a várakozási idő.

Akciós időszakban, a megnövekedett érdeklődés miatt, extrém esetben 14-18 nap is lehet a várakozási idő, azonban az akció mindíg a megrendelés leadásától számít.

Vissza felülre, a kérdésekhez

 

- Nem kaptam áfás számlát, a csomagban. Miért, és mi a teendő?

Az áfás számlát alapesetben, a hatályos adó jogszabályok szerint, a csomagban juttatjuk el Neked.
Amennyiben az áfás számlát nem kaptad meg, annak két oka lehet: vagy valamilyen, a rendszerünkben történt kavarodás miatt nem sikerült elküldenünk (esetleg kimaradt a csomagból), vagy a kézbesítés alatt kicsúszott/kiesett a csomagból.
Ez esetben
kérjük, érdeklődj valamely elérhetőségünkön, és levélben küldünk Neked számlamásolatot.

Vissza felülre, a kérdésekhez

 

- Mikor tudom személyesen megtekinteni a termékeket?

Természetesen van rá mód, hogy a termékeket élőben is meg lehessen tekinteni, mert az elkészült, és postázásra váró, vagy érte jövős termékeket meg lehet nézni. Ehhez csak egy előzetes telefonos egyeztetés szükséges a 06202222190-es, vagy a 06707740394-es számon.
Egyeztetésre azért van szükség, mert a megadott cím nem egy üzlet címe, ahol állandóan tartózkodik valaki.
Ettől függetlenül próbálunk rugalmasak lenni, így a hétvégi vagy esti órák is leegyeztethetőek.
A saját gyártású termék helyszíni megtekintése nem minden esetben vonz magával vásárlási lehetőséget, mert készítők révén általában megrendelésre dolgozunk.
Néha van ugyan néhány elkészült, és gazdátlan termékünk, de nem biztos, hogy a kiválasztott szövetből éppen akkor rendelkezésre áll az, amit szeretnél. Ebben az esetben a rendelést tudjuk rögzíteni, és amint elkészül a termék, értesítünk.

Vissza felülre, a kérdésekhez

 

- A baldachinos szettnek részét képezi a baldachinvas?

Nem.
Az 5 részes baldachinos szett részei a paplan, párna, fejvédő, zsebes tartó, és a baldachin, a 6 részes szett pedig a szoptatós párnával egészül ki.
A baldachinvas önálló termékként vásárolható 
meg.

Vissza felülre, a kérdésekhez

 

- Nem túl merev a pamut vászon egy bébi ágyneműhöz?

Nem.
Az igaz, hogy beavatatlanul némelyik anyagnak kicsit keményebb a felülete a különböző festési eljárások alkalmazása miatt, azonban a legelső mosásnál bepuhul, és nagyon finom, kellemes tapintású szövetet kapunk.

Vissza felülre, a kérdésekhez

 

- Nem túl vékony a takaró?

Általánosságban elmondható, hogy a 200g/cm3 vastagságú vlies/töltőanyag/ tökéletes klímát biztosít a babáknak.
Ne felejtsük el, hogy egy kisgyermek -nyár kivételével- a lakásban mindíg fel van öltöztetve, télen pedig még a fűtés is be van kapcsolva.

Vissza felülre, a kérdésekhez

 

- Hogyan és hány fokon lehet tisztítani a termékeket?

Mivel a termékeink beavatatlan 100% pamut anyagból készülnek, ezért az első mosás után nyerik el végleges formájukat. A pamut kb. 5-7%-ot megy össze az első mosáskor.

A hivatalos kezelési ajánlás a 40°C-os mosás, és mi is ezt ajánljuk (akár kézzel, akár géppel), de sok anyukától hallottuk, hogy 60 fokon mossa a termékeinket, és nem tapasztaltak változást az anyagokon.

Vissza felülre, a kérdésekhez

  
  
- Mi történik a rendelésem után?

A beérkezett megrendelést e-mailben automatikusan visszaigazoljuk (telefonon keresztüli rendelés esetén csak ha igény van rá). Ebben a visszaigazolásban minden, a rendeléssel kapcsolatos információt leírunk Neked, beleértve a rendelt árut, a mintáját, az árát, az átvétel módját. Ha ez nem történne meg, kérjük jelezd felénk, mert akkor valamilyen okból nem érkezett meg a rendelésed.

Amennyiben saját gyártású terméket rendeltél, a visszaigazolás után elkészítjük a kért terméket  (szerencsés esetben, a kért termék van raktáron is).

Ha átutalással kérted a terméket, megvárjuk amíg megérkezik hozzánk az ellenértéke, aztán aznap, vagy másnap elkezdjük készíteni a rendelt árut. Ha készen vagyunk vele, azonnal postázzuk (természetesen ha még valamely alapanyagot is be kell szereznünk hozzá, pár napot csúszhat a teljesítés).
Nem saját gyártású termék esetén, az ellenérték beérkezte után postázzuk a terméket.

Ha utánvéttel kérted a terméket, a termék elkészülte után (esetleg azonnal is, ha pont van olyan termékünk raktáron amit rendeltél) küldjük a csomagot (természetesen ha még valamely alapanyagot is be kell szereznünk hozzá, pár napot csúszhat a teljesítés).
Nem saját gyártású termék esetén, a rendelés beérkezte után küldjük a terméket.

Mindkét csomag küldési mód esetén, a feladás után e-mailt küldünk a csomag feladásának tényéről. Tapasztalatunk szerint a csomagok 1 napon belül meg szoktak érkezni, ha ez nem történne meg, visszajelzést kérünk az e-mailben jelzett időpont után.

Ha a készpénzes átvételt választottad, a termék elkészülte után (esetleg azonnal is, ha pont van olyan termékünk raktáron amit rendeltél) e-mailben, vagy telefonon értesítünk a termék elkészültéről, és megbeszélünk egy időpontot, amikor érte tudsz jönni. Ez a hét minden napján, reggel 10 órától este 8 óráig lehetséges, feltéve, hogy otthon vagyunk.

Minden egyéb, ezektől eltérő esetekben felvesszük a kapcsolatot Veled, és megoldjuk az esetlegesen felmerülő problémákat.